A Review Of ثبت شرکت

Wiki Article

ایا با یک کارت بازرگانی در همه زمینه ها میشه فعالیت کرد؟

اگه رشته پرستاری قبول بشم از من میپذیرن مدارک دبیرستان رو؟

بسته من در چه وضعیتی قرار دارد؟ به دست گیرنده رسیده یا در راه است؟ دقیقا چه زمانی مرسوله به دستم می‌رسد؟ بسته‌ای که فرستادم به موقع به دست گیرنده می‌رسد یا خیر؟ و... این‌ها سوالاتی است که ممکن است در هر مرحله از سفر یک بسته، برای فرستنده یا گیرنده پیش آید. سیستم رهگیری بسته تیپاکس برای پاسخ‌گویی به همین سوالات مشتریان و رفع نیاز آن‌ها طراحی شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا در هر مرحله از سفر بسته چه بصورت سرویس درون شهری و چه ارسال به تمام نقاط کشور، با وارد کردن کد رهگیری تیپاکس بتوانند استعلام بسته خود را انجام دهند.

طبقه ۱۳- سلاح های گرم، مهمات و پرتابه ها (موشک، راکت، خمپاره و غیره)، موادمنفجره، مواد و وسایل آتش بازی.

باسرمایه ای حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه ثبت چقدر میشود؟

من و شریکم با سرمایه تعدادی از همکاران در حال ساخت مجتمع تجاری تفریحی هستیم و الان فعلا در ابتدای کار هستیم روند کار اینچنین هست که با سرمایه‌ گذاری افراد ما به عنوان کارفرما شروع به ساخت مجتمع تجاری تفریحی و یا مجتمع مسکونی می پردازیم لطفا راهنمائی کنید more info که من و شریکم چه نوع شرکتی با چه مسئولیتی را برای فعالیت باید ثبت کنیم ؟

پس از ثبت شرکت و مجموعه خود می بایست شرکت خود را به سازمان دارایی معرفی کنید و سالانه شرحی از عملکرد خرید و فروش شرکت خود به آن اداره ارائه دهید و نسبت به سود خالصی که در سال برایتان می ماند، درصدی را به عنوان مالیات عملکرد به سازمان مالیاتی و دارایی بپردازید (که این قضیه اصلا هم ترسناک نیست)

جهت اطلاعات بیشتر لطفا شماره تماس خود را ارسال کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند یا خودتان می توانید با خطوط شرکت تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

قصد دارم یک شرکت تاسیس کنم .کار من تولید بازیهای کامپیوتری هست.

طبقه ۲- رنگ ها، روغن جلاها، لاک ها (لاک و الکل ها)، محافظت کننده ها در مقابل زنگ زدگی و جلوگیری کننده ها از فاسد شدن چوب و رنگ کننده ها، مواد شیمیایی تثبیت کننده رنگ، رزین ها یا صمغ های طبیعی خام، فلزات به صورت پودر یا ورق برای نقاشان ، دکوراتورها، چاپگرها و هنرمندان.

پیش از اقدام به تکمیل فرم نام نویسی، باید هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و یک سریال ثبت نام خریداری کنید.

طبقه ۲۴- مصنوعات نساجی و پارچه ای که در طبقات دیگر ذکر نشده اند، روتختی ها، رومیزی ها.

سلام من دوازدهم کارو دانش هستم می website تونم در کنکور شرکت کنم

دانشجوی انصرافی هستم میخوام کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم تاریخ دقیق انصراف رو دارم ولی شماره ی نامه انصراف رو از کجا باید بگیرم؟

Report this wiki page