Fascination About irsherkat.ir

Wiki Article

دیگر امکان مشاهده جریمه رانندگی و خلافی خودرو با شماره پلاک وجود ندارد. در سایت راهو ۱۲۰ نیز امکان گرفتن خلافی ماشین با شماره پلاک وجود ندارد. نرم افزار استعلام پلاک خودرو (پلاک خوان) و استعلام پلاک خودرو نیز دیگر قابل استفاده نمی باشند.

این طرح با ٧٥٪ تخفیف با همکاری شرکت دولتی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حداقل میزان تخفیف ٦ میلیون تومان انجام می‌شود. قیمت نهایی با توجه به مدل خودرو، نوع مخزن و خدمات تکمیلی، محاسبه و میزان ٧٥٪ تخفیف بر روی آن اعمال می‌شود و در نهایت شما به طور میانگین حدود ٢ میلیون تومان برای گازسوز شدن خودروی خود پرداخت می‌کنید.

می توان اطلاعات را تایپ کرد و یا از نمونه ی متن های موجود در سیستم استفاده نمود.

شماره‌ را اشتباه وارد کرده‌ام. تصحیح شماره موبایل متاسفانه امکان دریافت و نمایش جزئیات قبض شما فراهم نشد، لطفا پس از سپری شدن چند لحظه مجددا تلاش نمایید بازگشت با قبضینو امکان پرداخت سرویس‌های زیر نیز برای شما مقدور می‌باشد.

در صورتی که به فرم های اجراییه اسناد رسمی نیاز دارید، می توانید از طریق بخش فرم های اجراییه اسناد رسمی اقدام به دریافت این فرم ها کنید.

یکی از مهم ترین بخش هایی که در بخش استعلام ثبتی سامانه ثبت اسناد و املاک کشور درج شده است، بخش تصدیق اصالت سند مالکیت است. در این بخش امکان استعلام سند مالکیت و مشاهده اصالت آن به صورت آنلاین فراهم شده است.

سامانه مدیریت اطلاعات و مستند سازی  املاک دولتی در واقع یک سامانه ای است که اقدام به اطلاع رسانی می کند و اطلاعات مورد نیاز املاک دولتی را در خود منتشر می کند.

شرکت سهامی خاص یا مسئولیت محدود هستش؟ در صورتی که مسئولیت محدود باشه نیاز به تمدید و تغییرات نیست اما اگر سهامی خاص باشه نیاز به تمدید بازرسین و مدیران دارید.

Ideal for ssaa.ir that their knowledge center (supplied by enterprise enterprise Pars On the net PJS) is situated in Iran, as that empowers a lot of the visitors to lessen the website page load time. See the listing of other web pages hosted by Pars Online PJS.

سامانه جام سازمان اسناد و املاک یکی از پرکاربردترین سامانه هایی است click here که زیر نظر این سازمان راه اندازی شده و در حال  حاضر خدمات به مردم ارائه می کند.

هنگام ثبت‌نام لازم است شماره تماس و ssaa.sherkat کد ملی مالک خودرو را وارد کنید.

قسمت ثبت شخصیت حقوقی توی سایت اداره ی ثبت شرکت ها، همین قسمتی که اول مطلب عکسشو گذاشتین، چرا یه گزینه بیشتر نداره ؟ الان من میخوام مشاهده ی اخرین وضعیت ثبت تاسیس رو بزنم اصلا همچین گزینه ای نداره.

۲در صفحه جدید بر روی دکمه ایجاد حساب کاربری که در تصویر با فلش قرمز مشخص گردیده کلیک نمایید.

در صورتی که قصد تاسیس یک شخصیت حقوقی را دارید، می توانید درخواست خودتان را از طریق این بخش از سامانه ثبت نمایید.

Report this wiki page